Zoethoudertje

Qua opdrachten is de huwelijksrepo van Stephanie en Stijn afgerond, zodra ze de foto’s in hun bezit hebben, komt hier een selectie. De verlovingsshoot in de haven van Antwerpen van enkele weken geleden moet nog even doorheen PS en dan is die ook klaar (helaas kan en mag ik die niet vrijgeven voor het bijhorende huwelijk). Op 29 november staat dan de laatste bruiloft voor dit jaar op het programma. Isabel en Filip trouwen in Mortsel/Hove, dus dat wordt een thuismatch voor mij.

Nog even op de tanden bijten en m’n traditionele kerstweek aan zee komt er ook weer aan. Volgende week vrijdag heb ik een dagje verlof genomen, ik denk dat ik de sfeer al wat ga opsnuiven…

Eentje uit het archief.

sc019bis

2 thoughts on “Zoethoudertje

  1. Da’s nou zo leuk: we houden nog heel wat te goed van jou hier!
    En deze uit het archief is een heel sterke! Uit het archief met zulke beelden s.v.p., voor de dag ermee!

Plaats een reactie