Elke & Geert… in 10 foto’s

3 thoughts on “Elke & Geert… in 10 foto’s

    • Die selectie van 10 foto’s geven altijd wel een beetje een vertekend beeld. Ja, ik zet het beeld de laatste tijd geregeld schuin om wat meer dynamiek te creëren, maar dat hier nu 8 van de 10 foto’s schuin staan, is toeval hoor.
      Een andere manier van nabewerking heb ik niet echt, persoonlijk vignetteer ik zelfs minder dan vroeger vind ik ;-)

      In ieder geval bedankt voor de comments altijd weer Ruud, apprecieer ik!

Geef een reactie

