Lisboa @ 50mm (preview)

4 thoughts on “Lisboa @ 50mm (preview)

  1. Ik beperk mij ook wel eens tot alleen maar de 50 mm. Het is een mooie uitdaging, maar na een uurtje komt er steeds frustratie opborrelen ;-)
    Dus 6 dagen lang… amai!
    Ik verheug me op de reeks!

  2. sfeervolle beelden. mooi!

    de 50mm staat 75% van de tijd op mijn camera. ik vind het het gebrek aan zoom niet echt een beperking, maar eerder een verrijking. door de vaste brandpuntsafstand ben ik veel meer gefocussed: ik kijk steeds met dat frame in gedachten waardoor ik helderder beelden zie. bij lenzen met een groot bereik kan ik me minder goed concentreren.

Geef een reactie

