Warre Borgmans speelt Baron von Münchhausen

Door de samenwerking tussen de fotoclub waarvan ik lid ben en deFilharmonie, heb ik reeds enkele mooie kansen gekregen om klassieke concerten in beeld te brengen. Zondag had ik het geluk één van mijn favoriete acteurs aan het werk te zien tijdens een KIDconcert. Warre Borgmans gaf gestalte aan de figuur van Baron von Münchhausen en wist als geen ander in te spelen op het jeugdige publiek. Ik kon niet anders dan geregeld gewoon mee te lachen met zijn fratsen en vertellingen. Gelukkig ben ik af en toe ook niet vergeten van foto’s te maken ;-)

En nu ik eraan denk: dit zijn de eerste beelden hier op de blog die genomen zijn met mijn nieuwe Nikon D700 (gecombineerd met 70-200 2.8-lens)

© Steven Goovaerts voor deFilharmonie
One thought on “Warre Borgmans speelt Baron von Münchhausen

Geef een reactie

