Bray-Dunes

(Bray-Dunes, France, 24/12/2009)

In december 2007 maakte ik dit reeksje net over de Frans-Belgische grens. Helaas was ik de foto’s kwijtgespeeld door een crash van een externe harddrive, waar ik nog geen backup van had. Afgelopen week vertoefde ik weer eens enkele dagen in Oostduinkerke en de dichte mist van donderdag 24/12 kwam als geroepen om opnieuw af te zakken naar de kustdorpjes Bray-Dunes, Zuydcoote en Leffrinckoucke. Mist en restanten sneeuw boden wederom de trieste winterse en verlaten aanblik die me twee jaar geleden al getroffen had. Sommige beelden kon ik niet meer opnieuw maken (het verlaten strandcafé in Zuydcoote is afgebroken en zal plaatsmaken voor een nieuwbouwproject), maar op mijn nieuwe tocht heb ik ook enkele nieuwe plekjes of invalshoeken ontdekt. Vandaar de komende dagen: Le Nord “revisited”

3 thoughts on “Bray-Dunes

Geef een reactie

