Prints

Voor de nakende tentoonstelling van de fotoclub waarvan ik lid ben, ga ik twee grote prints (75x50cm) achter passe-partout in een kader van 100x70cm monteren. Deze krijgen overigens ook een plekje aan de muur van mijn nieuwe bureau thuis.

De keuze gaat tussen de 4 onderstaande beelden. Graag had ik eens naar jullie mening gepolst om er twee foto’s uit te kiezen. Foto 1 is een beetje een persoonlijke favoriet, maar daar hoeven jullie even geen rekening te houden ;-)

Benieuwd naar jullie comments!

1.

kader1

2.

kader2

3.

kader3

4.

kader4

20 thoughts on “Prints

  1. In feite kan je hieruit geen keuze maken. Je moet ze kunnen beoordelen op groot formaat. Dus reeds uitgeprint op 75x50cm.
    Eentje steekt er voor mij sowieso uit: nr 4
    Nr 2 vind ik de minste, maar uitgeprint oordeel ik misschien heel anders… Mijn tweede keuze gaat naar 1 of 3 (geraak er niet uit)

  2. Mijn favoriet is foto 4, maar ik vind dat deze niet echt samengaat met een van de drie andere.

  3. Ja het is toch altijd erg moeilijk dit! Je moet ook gaan kijken denk ik of het bij elkaar gaat hangen of niet. Qua indeling vind ik 1 en 4 erg goed bij elkaar passen, denk dat het erg mooi is om die naast elkaar te hangen.

  4. Nummer 1 is mijn favoriet. Er zit een gevoel in dat ik in de andere mis. De andere zijn zeker ook mooi, maar het zijn voor mij meer lijnen. Uit foto 1 spreekt een gevoel.

Geef een reactie

