Fotowedstrijd

Sommigen hebben het misschien al gemerkt in de banner hiernaast, maar ik heb me nog eens laten verleiden tot deelname aan een fotowedstrijd. Al moet die wedstrijd met een korrel zout genomen worden, want naar mijn persoonlijke mening draait het wederom uit op een popularity contest…

Ik ben een absolute tegenstander van televoting-toestanden, maar voor een keertje sla ik nu zelf even schaamteloos aan het stemmenronselen. Bij de wedstrijd uitgeschreven door Hotel Polaris in Oostende (http://www.restopolaris.be/nl/fotowedstrijd/) is het de bedoeling om door een combinatie van meeste stemmen én hoogste quoteringen helemaal bovenaan te geraken in het klassement “beste stemmen”. Momenteel staan we op de vierde plaats met deze foto van een dreigend onweer boven Oostende. We hebben dus nog wat stemmen nodig… (slijmslijm)

Wat moet je doen? Klik op het aantal sterretjes dat je de foto wilt toekennen… hoe hoger, hoe beter uiteraard (slijmslijm²). Vul vervolgens je mailadres in en klaar! Je kan met elk geldig mailadres telkens één keer stemmen! Deze oproep is uiteraard volledig vrijblijvend, maar nu reeds voor iedereen die zijn/haar steentje wil bijdragen (of reeds heeft bijgedragen): super bedankt!

PS: ook medeblogger Steven “Gekiekt” Meert heeft foto’s ingezonden, dus stemmen maar ;-)

6 thoughts on “Fotowedstrijd

  1. apart hoe nooit de beste foto wint bij dit soort wedstrijden…

    let wel op dat ze niet je copyright over de ingezonden beelden afnemen. maar schijnbaar zijn ze hier op emailadressen uit… ik ben niet zo dol op spam dus heb niet gestemd. desalniettemin ben ik erg enthousiast over je inzendingen… maar dat wist je al ;)

Geef een reactie

