Isabel & Filip

Momenteel zit ik helaas een week thuis wegens een longontsteking, gelukkig geen al te ernstige, maar vandaag is toch de eerste dag sinds zondag dat ik een beetje terug uit de voeten kan. Een blogpostje kan er dus wel weer af :-)

De laatste trouwreportage van 2008 ligt hier al even in de schuif te wachten, maar om de eenheid wat te bewaren, wou ik eerst de winterkust-reeks afwerken. Bij deze presenteer ik jullie dus graag een greep uit de repo van Isabel & Filip. Iets meer beelden vind je hier.

8 thoughts on “Isabel & Filip

  1. wat hans zegt… beterschap en erg strakke serie.

    …heel gaaf ook die fotos van de bediende (mooi licht) en die dat ze de tafels afruimen.

  2. mooie reeks. Het heeft zich blijkbaar voor een deel vlak voor mijn deur afgespeeld. Het justitiepaleis, die tramhalte, het museum… Ik heb het niet gezien. Maar woonde ik er eigenlijk al wel? Ik vind de foto dat ze door de zaal lopen, met de zwarte (lege) stoelen een van de mooiste. En ook die man met zijn plateau vol gele drankjes springt er uit. Maar over het algemeen zijn ze allemaal eigenlijk wel mooi… Niet makkelijk, wel geslaagd denk ik…

  3. Wauw een hele hoop beelden :) het tweede beeld vind ik toch het beste van heel de serie het laat niet zo veel zien maar zegt toch zooo veel. echt geslaagd

  4. Kon je echt niet wat meer beelden tonen, Steven? ;-)
    Hieruit een favoriet kiezen lijkt me niet mogelijk. Het is weer een bijzonder knappe reeks!
    Wat me des te meer weer opvalt is de onwaarschijnlijke variatie in beeldmateriaal die je weet te tentoonstellen en die de vrucht is van amper één dag reportage!
    Ik blijf resoluut fan van je trouwreportages!

  5. Wauw zeg wat is dit mooi! Heel erg goed gelukt die dag! Ik weet zeker dat ze hier beide heeeel erg blij mee zijn of niet? Die eerste foto ik dacht “wauw check die blauwe ogen!”

Geef een reactie

