Intermezzo

De komende dagen zal ik niet online zijn, maar om de trouwe bezoekers niet in de kou te laten staan, heb ik een aantal logs klaargezet om automatisch te laten posten (ja, dat kan in WordPress). Zo kan de winterkust-reeks lekker verder lopen. Voor wie zit te wachten op de huwelijksreportage van Isabel en Filip: zodra zij terug zijn van huwelijksreis en de beelden gezien hebben, krijgen jullie ook weer een best of.

Als intermezzo laat ik nog graag enkele beelden zien, die ik met mijn Holga gemaakt heb. Gisteren heb ik de negatieven van het eerste rolletje opgehaald. Bij gebrek aan middenformaatscanner, heb ik ze snel even op de flatbed gegooid. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben met de resultaten. De gebruikte film hier is Agfapan 100 (ik had die nog ergens afgeluisd…), momenteel zit er Tmax 400 in de Holga.

Ik wens iedereen alvast gezellige kerstdagen toe! Tot binnenkort!

4 thoughts on “Intermezzo

  1. Plezante resultaten! Leuk dat je daar mee bezig bent.
    Ik heb er geen idee van hoe ik in wordpress postjes kan programmeren. Kan je even in’t kort de weg daar naar toe uitleggen?

  2. Automatic blogging enzo, how extremely pro :-)

    De holga, waar is de tijd. Heb me vorig jaar zo’n ding gekocht, slechts drie keer gebruikt… Best een schande. Ik heb de bijgeleverde boeken meer vastgehad dan de camera zelf.

Geef een reactie

