Winterkust (8)

deserted008

5 thoughts on “Winterkust (8)

  1. De weglopende lijn naar rechts is fraai in deze foto. Het lage standpunt draagt bij aan de monumentaliteit.

  2. uw zeefoto’s zijn wel wat straffer dan die van mij… Ik heb wel wat mensen met fototoestellen zien lopen ja. Het Holgaatje kan ik me niet direct voor de geest halen. Ik dacht nog: zouden er hier nu geen bloggers tussenlopen? En waarom zijn die dan niet gemarkeerd of zo?

  3. Heerlijke reeks. Hier hou ik van, maar dat weet je wel al.
    Als je in de eerstkomende tijd nog eens in de buurt komt mag je steeds een seintje geven.

  4. Het idee van Ysabje om bloggers te herkennen als ze op stap zijn, lijkt me een goed idee. Ik ben er ook al voorbij gelopen zonder het te weten.
    Schitterend perspectief in deze foto. De rechterkant is intrigerend door het lijnenspel.

Geef een reactie

