Winterkust (2)

deserted002

6 thoughts on “Winterkust (2)

  1. brrr. wat lekker in ZW

    > Even aanpikken met wat technisch geleuter voor de ge├»nteresseerden: zwart/witten worden sinds kort volledig in Lightroom gemaakt. Ik vind m’n resultaten stukken beter dan vroeger in PS. En dan heb ik nog enkel LR 1.4 (upgrade komt er wel aan, maar eerst dringend RAM bijsteken in de compu).

  2. toch doet LR hetzelfde als de schuifjes in de RAW-converter van PS… toch ?

    > Mijn LR 1.4 grayscale mix schuifjes (8 kleurkanalen) bieden toch meer mogelijkheden dan m’n PS CS2. Ik weet niet hoe het zit met latere versies van PS ;-)

  3. Mooie ZW omzetting. Ik doe het met de schuifjes in PS, maar zie dat het in LR ook goed gaat. De hele reeks aan grijswaarden zit in de foto en ook de uitersten wit en zwart. Bovendien bevalt het lijnenspel van het water me goed.

  4. De kromming van de waterlijn leidt het oog naar de kranen in de achtergrond. Zo kan de kijker alle detail in de foto opnemen.

Geef een reactie

