Stephanie & Stijn

Momenteel zit de huwelijksreportage van Stephanie en Stijn in volle postproductie. Een huwelijk waarin voor een keertje eens alle omstandigheden meezaten: lekker weertje, fijne omgeving (met onder meer een fotoshoot in Damme), de viering in een geweldige kerk met een nog geweldigere lichtinval (Sint-Martinuskerk in Sijsele: you’re a photographer’s dream!) en bovendien ook nog een flinke snuif avontuur met een bruidswagen (Delahaye uit 1932) die niet altijd even makkelijk vooruit te branden was ;-)

Stephanie en Stijn genoten met volle teugen en ik mocht het vastleggen op de gevoelige plaat. Zoals gewoonlijk eerst de postkaart (al moet ik van Koen opletten met het gebruik van dat woord ;-) ), later meer.

5 thoughts on “Stephanie & Stijn

  1. Oeioei, ik ga toch geen preek krijgen?? ( er zijn nuances, Steven…nuances…het woordje ‘braaf’ weet je wel? )
    Effe paaien…
    Steven, als jij zegt dat voor deze huwelijksreportage de omstandigheden voor één keer meevielen en gezien het hoge niveau van de voorbije reportages wel…
    ik weet niet wat we dan kunnen verwachten, maar dit wordt vingers aflikken tot en met! Zeker weten! Vooral met die lichtinval in de kerk van Sijsele. Ik ben er nog nooit geweest, maar kan me best voorstellen dat met jouw visie daar prachtige resultaten uit gekomen zijn.
    Wat ben ik benieuwd zeg!

    > ’t was maar voor te lachen zenne van die postkaarten :-)

  2. Je maakt me reuzebenieuwd.
    Het is onder meer door het zien van jouw huwelijksreportages dat ik er zelf steeds meer zin in krijg. Je opent alvast weer met een adembenemend portret.

Geef een reactie

