De Haan > Oostende

Ziezo, het 24ste fotosalon van fotoclub Crea Wommelgem (waar ik lid van ben) is alweer achter de rug. Met dik 600 bezoekers, maar vooral een pak goede commentaren, was het alvast weer een voltreffer. Naast enkele eigen prints, heb ik ook vier foto’s laten uitvergroten en monteren. Onderstaande beelden (grotere versie achter linkje), alle vier genomen op een eenvoudige zondagse wandeling van De Haan naar Oostende, werden op de lambda van Milo Profi geprint (formaat 30x90cm) en gemonteerd op dibond. Ik laat zelden of nooit zulke dingen maken, maar ik vond het de investering wel waard. Ik had daarbij ook heel wat positiefs gehoord over Milo en dat werd alleen maar bevestigd: duidelijk advies, steeds zeer vriendelijke en aangename ontvangst en uiteraard top-professionele afwerking van je foto’s.

PS: de werken zijn te koop, geïnteresseerden kunnen steeds een mailtje sturen voor meer info (s.goovy [at] skynet.be).

10 thoughts on “De Haan > Oostende

  1. Mooi zo, echt! Een prachtig vierluik met prima omzetting, mooie compo’s terug te vinden in beperkte uitsnedes, altijd verrassend en verschillend. Respect!

  2. Heel mooi!
    Ik denk wel dat het geheel nog mooier zou zijn indien de zwarte omlijsting en tussenbalken iets minder breed zou zijn (+/- de helft) Weet het niet zeker hoor. ‘k zou het eerst moeten zien.
    Jammer dat ik de tentoonstelling gemist heb.

    > ’t Is maar een manier om de vier afzonderlijke panelen samen te presenteren (het zwarte kader is dus niet bedoeld om van de 4 uitsnedes een beeld op zichzelf te maken). Eigenlijk moet je ze aan een wand zien hangen ;-)

  3. Nu sta ik ook wel te staren met mijn mond vol tanden. Op grote afmetingen moet dit gewoonweg machtig te bekijken zijn. Toffe uitsnit trouwens.

  4. prachtig vierluik! niet enkel de presentatie ook de foto’s zijn tof! Die zou ik aan de wand willen zien hangen!

Geef een reactie

