Laura & Sven: best of

Ja, ook deze jongen was geboekt voor een huwelijksreportage op de befaamde datum van 8 augustus 2008. En ik had geluk, want ik mocht naar de prachtige fruitstreek trekken rond Sint-Truiden voor het ja-woord van Laura & Sven.

We vlogen er meteen in, met een portretsessie in de mooie tuin van de ouders van Laura.

Ook de honden des huizes mochten mee poseren ;-)

De spiegelende ramen van het huis levert een leuke foto-kans op.

Misviering in het pittoreske kerkje van Gorssem-Dorp. Father of the bride gaat ervoor :-)

Een ware regen van rijst en confetti bij het buitenkomen. Dit zijn slechts enkele beeldjes uit een ganse reeks.

Laura en Sven mochten op pad met een prachtige oldtimer-bus. Normaal gezien onthoud ik me van verregaande Photoshop-bewerkingen, maar hier kon ik een experimentje met textures toch niet laten. Gelukkig werd ik geassisteerd door mijn vriendin, zodat ik geen halsbrekende toeren moest uithalen achter het stuur om deze foto te maken.

Receptie…

… en avondfeest, met onder meer een scoutsact, projectie van oude (en onvermijdelijk soms genante) foto’s en een romantische openingsdans.

Voor nog enkele beeldjes meer: klikkerdeklik.

Laura en Sven: ik kwam met een karrevracht foto’s thuis waarbij het niet evident was om er een selectie uit te maken. Jullie hebben alle beelden inmiddels gezien en hopelijk heb ik de goeie keuzes gemaakt.

8 thoughts on “Laura & Sven: best of

  1. tjee.. gat je goed af die bruidsrepos.
    hier zijn mijn favos die met de honde (lekker onspannen)
    …en de zw met kus en bloemblaadjes (lekker sfeertje)
    de oude ansicht vind ik ook mooi bewerkt.
    misschien beetje pech met de auto en het verkeersbord… maar blijft toch leuk.

  2. Mooie reeks. En en vraagje, misschien (waatschijnlijk) een hele domme vraag, maar toch: wat zijn je instellingen bij de foto’s binnen? De foto waar ze allebei zo hartelijk op lachen, die zou bij mij garantie bewogen zijn. Flits je? Snelle sluitertijd, maar hoe snel? Flits je naar boven?

Geef een reactie

