Tussendoortje

Vanochtend moest ik voor het werk al om 6 uur op pad om in het (overigens prachtige) Carbon Hotel in Genk een demonstratiedag van onze werkkledij op te zetten. Ik had geen zin om mijn fototoestel mee te zeulen, dus had ik maar even het digitale compactje van het bedrijf op zak gestoken… wat uiteindelijk een redelijk waardeloos prul bleek te zijn (shutterlag van een seconde of twee/drie zonder overdrijven, elk wit object meteen uitgebrand etc.)

Op de Europalaan kon ik het toch niet laten om even volgend beeldje te schieten…

7 thoughts on “Tussendoortje

  1. Zo simpel als het is de compositie is goed! Jammer dat de camera dan zo minder makkelijk te behandelen is hé. Deze compositie vind ik in ieder geval erg goed gelukt!

  2. Dit is het bewijs dat 70% van kwaliteit van de foto bepaald wordt door de fotograaf en niet door de camera. Een goede fotograaf maakt ook met een “prul” een goede foto.

Geef een reactie

