Katrien & Jacob: best of

Even een onderbreking weer van de Normandië-reeks voor een kleine blik op de huwelijksreportage van Katrien & Jacob. Zij kozen voor een openluchtplechtigheid voorgegaan door een dominee. Jacob is Mexicaan en er was dus een geweldig toffe Midden-Amerikaanse delegatie aanwezig, die zeker voor de nodige sfeer zorgde. Ook weer velen die gewapend waren met een eigen “kodakske”, ook tijdens de reportage werden we onvermijdelijk gevolgd door enkele hardnekkige paparazzi ;-)

Bewonderende blikken…

Een Londense dubbeldeksbus bracht het ganse gezelschap van Sint-Katelijne-Waver naar Lier. Pret gegarandeerd (met Mexican Wave en al)… al was fotograferen op dat ding dat op en neer hotste als gek geen evidentie.

Oeps, bijbel vergeten thuis ;-)

Huwelijksviering in het Hof van Beatrijs te Lier. Voor mij geen onbekend terrein want exact een jaar geleden ook het decor voor de bruiloft van mijn nicht.

Ondertussen is de zon definitief doorgebroken. Feesten en genieten maar!

Fotoshoot. Bruid en bruidegom houden het romantisch én een tikje speels…

Tijd om tenslotte de gasten voor het avondfeest te ontvangen en de beentjes al eens uit te slaan.

Katrien & Jacob, het was een fantastische dag met heel veel afwisseling en verrassende elementen. Het was heel fijn om jullie reportage te mogen verzorgen en ik hoop dat de foto’s in de smaak vallen… van Sint-Katelijne-Waver tot in Mexico!

Voor nog enkele beeldjes meer: klik hier

9 thoughts on “Katrien & Jacob: best of

  1. achter in de bus fotos spreken mij het meeste aan.
    kijkt lekker die open deur en onthoofdingen vind ik ook mijn ding ;)
    de schaduw op de ring is de mooiste.

  2. Sta me toe even bijna van m’n stoel te vallen. Schitterend werk zeg.
    Werk je dan met twee bodies om de hals??

    > Inderdaad, D300 + D70 als backup

    Ps.: volgende keer mag je me mee vragen voor een pannenkoek in de Twins hoor :-)

    > Ja, jammer dat ik maandag pas op jouw foto van de Twins botste. Maar ik zak wel eens meerdere keren per jaar af naar ’t zeetje, dus die pannenkoek, dat komt er nog wel eens van ;-)

  3. Ferm werk in uw specialiteit. Met welke flits werk je en in welke flitsmode? De nabewerking in photoshop?

    > Flits is de Nikon SB800. Eerst en vooral probeer ik flitsen te vermijden, maar waar het toch moet zoeken naar “bounce-mogelijkheden” of zoveel mogelijk omgevingslicht meenemen met trage(re) sluitertijden en flitsen op tweede gordijn.
    Nabewerking: NEF’s inlezen in Lightroom en waar nodig WB, levels, ruis etc corrigeren. Afwerking (smart sharpen, zwart/wit-conversie en vignet indien toepasselijk) via Photoshop.

  4. ela..
    ik hbe ng bij jullie op het feest opgediend..
    jullie zijn een mooi koppel en het was een pracht van een feest..
    xxx

Geef een reactie

