Normandie (XXIII)

Omaha (Colleville-sur-Mer)

4 thoughts on “Normandie (XXIII)

  1. Deze plaat zou het denk ik ook heel erg sterk doen in Zwart wit denk je niet?

    > Zeker wel. Maar ik hou het ganse Normandië-reisverslag liever in kleur, bovendien steken die witte kruisjes ook prachtig af tegen het groene gras. Nu, ik heb genoeg materiaal van dit indrukwekkende Amerikaanse kerkhof aan Omaha Beach om nog wel eens een zwart/wit-minireeksje van te maken.

  2. Hey,

    Ik volg je Normandië foto’s nu al eventjes en ik vind ze stuk voor stuk mooi! Ze geven heel goed weer hoe ik Normandië vorig jaar ervaren heb. Ik ben benieuwd naar meer!

    Groetjes

Geef een reactie

