Els & Côme: best of

Toen ik enkele weken geleden vanuit Berchem naar Winksele vertrok om het huwelijk van Els en Côme te fotograferen, werd ik getrakteerd op een druilerige grijze wolkenmassa, die ook rijkelijk de nodige nattigheid naar beneden liet vallen. Maar we hadden geluk, want eens aangekomen hielden we het (op enkele goed getimede buien na) droog. Graag presenteer ik enkele sfeerbeelden (en hier nog wat meer) van een uiteraard weer op en top feestelijke dag!

Le moment suprême…

Een originele keuze: geen rijst bij het buitenkomen, maar heerlijk geurende lavendel… al kruipt dat blijkbaar ook overal tussen ;-)

Wat beeldjes uit de portretsessie

Tijd om de nodige gasten te verwelkomen en de innerlijke mens te versterken…

… en er een goei lap op te geven. Els & Côme geven alvast het stevige voorbeeld op “Nothing else matters” van Metallica!

@ Els en Côme, hartelijk bedankt voor het vertrouwen en ik hoop dat ik jullie met een fijne lading foto’s weer naar Parijs mag laten vertrekken. De cd’s liggen klaar!

3 thoughts on “Els & Côme: best of

Geef een reactie

