Normandie (II)

Le chat (Honfleur)

6 thoughts on “Normandie (II)

  1. Mooi, maar ik zou hem ook met een ietjs meer contrast willen zien…

    > Wel grappig, ik heb hier net wat contrast uitgehaald (iets wat ik zelden of nooit doe), om de drukkende, lome sfeer (het was zo van dat laf weer, je kent dat wel) een beetje te benadrukken. Maar smaken kunnen verschillen dus eentje met het originele contrast achter dit linkje

  2. ’t is een postkaart, maar dan wel een heel mooie.

    veel of weinig contrast: choice is up to you; ik volg je eigen redenering, en ik volg de wens van fbaert. Meer contrast zorgt er voor mij voor dat ik meer afgeleid wordt door de details van de motor ipv het ganse plaatje.

  3. Thanks voor den uitleg… en ik moet eerlijk zijn dat ik het nu niet al te goe meer weet ;)
    Alleszins, in beide foto’s komt het slome nog wel over. En het is dat da telt :)

Geef een reactie

