Gwendolyn & Martijn: best of

Het huwelijk van Gwendolyn en Martijn werd op z’n zachtst gezegd een knotsgekke bedoening. En daarmee kreeg het koppel ook de trouwdag die ze voor ogen hadden: los, spontaan, met een (zéér) uitgebreide schare supporters en met het nodige gevoel voor humor. Ik heb me alvast geen minuut verveeld die dag!

Nog snel even de afwas doen voor het grote moment…

Ik had redelijk wat concurrentie die dag

Bewonderende blikken alom

Trouwen in Edegem, ’t is daarboven te doen

Lacheueuh!

3-2-1, lift-off!

Repo-tijd. Fort V in Edegem mag dan al mogelijkheden genoeg bieden, met een motoclubmeeting en petanquespelers erbij wisten we haast niet waar te beginnen…

Ook de ttv-camera werd ingezet als extraatje

Was het ’s morgens nog aan het regenen, de receptie kon daarentegen in volle zon buiten doorgaan.

En dan rest er uiteraard nog een fantastisch avondfeest!

Nog wat meer foto’s? Klik dan hier

11 thoughts on “Gwendolyn & Martijn: best of

  1. Ik heb zo de indruk dat voor jezelf bij iedere huwelijksreportage de lat nog hoger legt! Dat zie je duidelijk wannneer je de andere reportages in je portfolio bekijkt. En die waren al zo goed…
    Schitterend reeks, Steven! Ik denk dat jij met een aanstekelijk enthousiasme te keer gaat bij uw reportage! En dat enthousiasme heb je nodig want huwelijksfotografie is beremoeilijk! Wat een prachtige beelden! Neem nu de foto waarbij de bruidegome ‘haasje over’ speelt… Zo leuk en spontaan. En dat onder niet zo evidente lichtomstandigheden! En zo kunnen we bij elke foto stilstaan…

    > De eerlijkheid en correctheid gebiedt me te zeggen dat het bruidspaar hier de grootste verdienste heeft, want normaal gezien kom ik zo weinig mogelijk tussen (ik zou een wreed slecht regisseur zijn, dat aanstekelijk enthousiasme is dus zéér relatief). Ik geef wel wat insteekjes maar laat koppels steeds hun ding doen om zo spontaan mogelijk over te komen. Hoe losser (of hoe zotter) de mensen zelf, des te origineler de foto’s. Als je natuurlijk tegen je koppel zegt: “Hier is een speeltuin, laat uzelf maar ne keer goed gaan” en die twee stormen er gretig in zonder nadenken, dan geef ik zelfs geen richtlijnen meer en zorg ik er wel voor dat het goed op de foto staat ;-)

  2. Wat een vrolijke boel. Nou is dat de bedoeling van elke bruiloft, maar hier neemt het “stel” duidelijk het voortouw en maakt er een knotsgekke bedoening van. Leuk.

  3. Wow, hier kan ik nog veel van opsteken. Een les in nederigheid voor mij. Prachtwerk Steven en zoals Koen al zei, je ziet de vooruitgang in je reportages al begon je reeds op heel hoog niveau.

  4. Zeer mooie compilatie! De foto met de beweging in de jurk en de foto van de ringen zijn mijn persoonlijke favorieten. Knap werk!

  5. Dag Steven!

    Super reportage, ik denk dat het bruidspaar ook dik tevreden is! Wat ik zo mooi vind aan de laatste foto is dat het bruidspaar scherp is maar dat er toch heel duidelijk beweging is te zien. En nu ben ik dus benieuwd hoe je dat gedaan hebt? Iets langere sluitertijd vanaf statief? maar dan was alles onscherp geweest. Camera heel kort heen en weer bewogen? dan was ook alles onscherp geweest! Bij een iets langere sluitertijd uitgezoemd? had er ook anders uitgezien! Het is duidelijk dat je het met de flitser hebt gedaan, maar ik ben benieuwd hoe precies, kun je of wil je dat vertellen?

    Alvast bedankt!

    > Hey Martin! Sluitertijd van 1/2sec en flitsen op het tweede gordijn. Ik denk niet dat ik hier heb uitgezoemd, eerder de beweging van de polonaise gevolgd ;-)

Geef een reactie

