Greetje & Stefaan: best of

Het huwelijk van Greetje en Stefaan werd op reportagevlak een heuse belevenis. Bij aanvang bleken de weersomstandigheden de goede kant op te gaan, maar dat duurde niet lang. Een aantal fikse regenbuien teisterden de ochtend en de vroege middag, we moesten de portretsessie zelfs even onderbreken om beschutting te zoeken. Gelukkig kon dat de geweldige sfeer niet temperen, een huwelijk is een feest en dat werd het ook!

Waar blijft die bruidegom?

Here he is!

Er werden enkele paraplu’s versleten…

Lachen, tekenen en kussen! Zo hoort dat ;-)

Portretsessie met onder meer bolle spiegels, paraplu’s en… vissers!

Misviering met als apotheose rijst… véél rijst…

Receptie, waar de getuige opduikt met een fotodoosje… uit de oude doos ;-)

En (verder) feesten maar!

Meer beelden kan je hier bekijken.

12 thoughts on “Greetje & Stefaan: best of

  1. De regen wordt vaak ervaren als een fikse spelbreker maar soms is het toch ook een toevoeging waar je als fotograaf iets leuks mee kunt doen. Dat heb je hier bewezen.
    Natuurlijk, het vereist wat extra aandacht en oppassen geblazen met je kostbare apparatuur….maar dan heb je ook wat. Een heel mooie reeks waar het bruidspaar zeker heel tevreden mee zal zijn.

  2. Wat een prachtreeks. Heel, heel, heel mooi werk.
    Ondanks het mindere weer toch prachtige foto’s. Mooi belicht telkens weer. Je doet me echt versteld staan hoor.

  3. Een mooie reeks met een aantal orginele foto’s. het lijkt me maar moeilijk en verantwoordelijk werk.

  4. Ik zeg diwijls tegen aanstaande koppels dat het voor mijn part gerust mag regenen. Juist omwille van dat extra aspect waarmee je als fotograaf iets kan doen.
    Een zoveelste schitterende trouwreportage, Steven!

  5. Knap werk! Heel sfeervol, mooi belicht. Helemaal af.

    Volgend jaar zal ik mijn eerste trouwreportage doen van een collega van me en ik ben er nu al zenuwachtig voor.
    Wat doe je eigenlijk om je camera tegen de regen te beschermen? Zo een plastic beschermjasje voor de camera of heb je een assistent met een paraplu?

    > Eigenlijk fotografeer je als het regent op zo’n dag toch vrij weinig buiten hoor. Als de mensen erdoor moeten (bij gemeentehuis of bij de kerk) gebeurt dat ook meestal op een drafje, dus lang zal je niet in de regen staan. Ik zoek me wat beschutting, en soms heb ik inderdaad een assistente bij. Als het echt erg is, leg ik wel een zeemvel over m’n lens ;-)

  6. Mooi gedaan, je hebt een hele mooie reportage neergezet waar het koppel ongetwijfeld ongelooflijk blij mee zal zijn. Ook leuk om te zien hoe je de regen als ‘nadeel’ hebt omgezet als een toegevoegde waarde in je foto’s!

Geef een reactie

