Brievenbus VII

(Klik op de foto voor een grotere versie)

11 thoughts on “Brievenbus VII

  1. Wel wel, da’s een knappe! Stevig licht op de buildings, en de donkere voorgrond met reflectie is de kers op de taart! goed gedaan!

  2. ik wou dat ik ook zo’n dingen door mijn brievenbus kon zien :-)

    nee serieus het is echt een prachtige reeks!!

  3. Een heel mooie serie, Steven! Ook even je ander werk bekenen en ben één en al bewondering.
    Hoe je van op een eerste zicht onbelangrijk onderwerp toch zo’n mooie compo’s maakt.
    Vooral de Westhoekserie sprak me erg aan omdat ik er een tijdje terug ook luchtfoto’s gemaakt heb van de Dodengang.
    Heb je link toegevoegd in m’n Blog.

Geef een reactie

