Brievenbus II

(klik voor grotere versie)

6 thoughts on “Brievenbus II

  1. Waar mag ik een klacht indienen? Als ik door mijn brievenbus kijk zie ik iets helemaal anders. ;) Maar, mooie dof, origineel idee, leuke foto.

    > :-) Mag ik mee klacht indienen? Want ook door mijn brievenbus zie ik geen duinen en stranden. Jammer genoeg…

  2. Leuk idee om zo de wereld te bekijken. Dit lijkt een beetje op de categorie 1000×100 pixels die ik ergens anders tegenkwam. Dat levert ook vaak verrassende foto’s op.

  3. man man man wat een heerlijke dofjes heb je hier neergezet.
    ‘k reageer maar op eentje van de closeups, maar geldig voor de ganse set ;)
    bijzonder geslaagd qua compo, dof, kleurtjes etc…
    nog van dat aub!

Geef een reactie

