Onweer op komst… in kleur

Op vraag van Ilse:

14 thoughts on “Onweer op komst… in kleur

  1. Bedankt om de kleurenversie ook online te zetten!

    Bij het tweede beeld vind ik deze versie toch een stuk sterker dan de zwart-wit versie.
    Bij het eerste beeld ga ik toch voor de zwart-wit versie. Het drama wordt enorm versterkt, hoewel de kleuren wel fantastisch zijn, zo fel en helder, en dat tijdens een onweer…

  2. Allebei anders en geven ook een andere sfeer. Tja, het blijft een persoonlijk iets of je zw of kleur gaat kiezen…
    Mooi om dit met ons te delen.

  3. Die 2de foto in ’t kleur, dat is nu eens een goeie: een bangelijke wolkenmassa met toch enig licht op de voorgrond. Als we nu deze kleurenfoto’s vergelijken met de z/w; dan missen de z/w wat aan contrast waardoor de structuur wat verloren gaat. Maar toch prachtig hoor.

  4. Mijn voorkeur gaat uit naar de kleurenversies :-) Je zwart-wit conversies zijn erg goed, maar de kleurenversie kan me toch meer bekoren.

  5. Prachtige beelden. Ik verkies de kleurenversie boven de z/w versie. De blauwe kleur van de lucht ongeloofelijk mooi.

  6. jawat! geen moeilijke keuze voor mij, de tweede bulkt van de dreiging!
    bijzonder, echt! die kleine plas maakt het toch wel écht af!
    Proficiat!

Geef een reactie

