Onweer op komst

Door de snelle opeenvolging van huwelijksreportages (maar u hoort mij zeker niet klagen), rest er niet veel gelegenheid om daarbuiten ander werk, repo’s of reeksen te maken. Een rits landschapsfoto’s van de kustpolders rond Wulpen staat sinds de paasvakantie onaangeroerd op de harde schijven. Zaterdag heb ik ook nog wat materiaal bij elkaar gesprokkeld tijdens een wandeling van Brugge naar Damme (jawel, langsheen de overbekende Damse Vaart). Wees gerust, wanneer de tijd rijp is, verschijnen die foto’s hier wel. Intussen kunnen we nog steeds putten uit een ruim gevuld archief.

Omdat het toch alweer lang geleden is dat hier nog beelden van aan zee verschenen, dus de komende dagen nog maar eens wat plaatjes daarvan.  Voorlopig is hier in Antwerpen (ondanks het drukkende weer) nog geen onweer of druppel regen gesignaleerd. Enkele minuten nadat ik de tweede foto nam, ben ik wel geweldig nat geworden.

8 thoughts on “Onweer op komst

  1. Inderdaad, daar wil ik wel een keertje nat voor worden!
    Schitterend!
    Vandaag in mijn woonplaats een geweldige ravage door hevige wind en hagelstenen zo groot als golfballen. Butsjes in de auto maar gelukkig niet op m’n hoofd. Foto maken zat er echt niet in dus jij mag je gelukkig prijzen met deze prachtige beelden!

Geef een reactie

