Aaike & Kristof

Zaterdag had ik de eer om het huwelijk van Aaike en Kristof te mogen fotograferen. Een huwelijk met een “gaelic” tintje. Aaike is gebeten door de Ierse dans, ze kaapte reeds diverse prijzen weg in competitie en geeft ook les bij Flandrach. Kristof is dan weer voorzitter van Flandrach en is leerling drummer bij de Ghent District Highlanders.

Vandaag alvast één plaatje uit de portretsessie, uiteraard komt hier binnenkort wel een uitgebreidere fotografische “best of” van deze speciale dag. Aaike en Kristof, jullie hebben dat fantastisch gedaan, go maire tú do shaol úr is ádh mór ort!

PS: Iemand die trouwens het prachtige historische kader herkent waarin deze foto werd genomen?

6 thoughts on “Aaike & Kristof

  1. Ik kijk uit naar de rest van de reportage! Heb eerder al eens andere huwelijksreportages op uw website bekeken en moeten besluiten dat je er een echte feeling voor hebt!
    Waar deze foto genomen werd? Het kasteel van O…. Niet moeilijk voor mij ;-)

    > Awel Koen, een welgemeende merci! Want het is een discipline die ik heel graag doe, maar tegelijk zijn dit de foto’s waarbij ik geregeld hard twijfel over mezelf. Is dit niet te klassiek, had ik hier niet beter een ander standpunt gekozen, had deze belichting niet optimaler gekund etc? Ik kan echter wel met de hand op het hart zeggen, dat uiteindelijk al “mijn koppels” tot nu toe enthousiast en tevreden huiswaarts keren met hun cd-rom(s) :-)
    En die locatie, het zou mij verbaasd hebben, als je die niet herkend had :-D

  2. Ik hoop dat je er nog meer van gaat laten zien aan ons want ik vind het altijd leuk om dat soort werk van andere te zien. Ik heb het ook één keer mogen doen en ik weet hoe moeilijk het is!

  3. Ik vind dat er toch een grote naturel van deze foto afstraalt en zoiets is grotendeels de verdienste van de fotograaf. Het is hij die de mensen voldoende op hun gemak moet stellen en dan net het goede (ongeforceerde) moment weet vast te leggen. Dit vertrouwen straalt echt van de foto af. Chapeau. Het kader waarin de foto werd genomen is eveneens heel mooi en rustgevend.

  4. hey,

    wij waren alvast supertevreden :D

    En wij kunne de fotograaf hier wellicht allombekend alleen maar aanraden, hij slaagt er zelfs in van opden duur onzichtbaar te worden :D

    en ja wij hebben al een voorproefje gehad en zien heel erg uit naar de cd-rom.

    Dus wie mooie foto’s wil ge kent het adres e :D

Geef een reactie

