Oostende snapshots (2)

8 thoughts on “Oostende snapshots (2)

  1. Ik ga voor de derde. Ok. De heren in de tweede zijn grappig, maar de foto op zich vind ik niet zo sterk. Bij de derde vind ik de 3 x 2 plezant (2 fietsers, 2 schaduwen, 2 wandelaars en met wat inspanning ook 2 go-carts).

    > Vind ik een zeer juiste analyse. De tweede situatie was leuk om zien, beetje Janssen en Janssen-gehalte. Maar de laatste is ook voor mij persoonlijk specialer… vooral ook omdat de foto op goed geluk “vanuit de heup” genomen werd, zonder door de zoeker te kijken.

  2. Als ik toch moet kiezen ga ik ook voor de derde….Wat me opvalt zijn de schitterende zachte heldere kleuren, niet zo snoeihard zoals ze vaak zijn bij hard zonlicht. Heel mooi!

Geef een reactie

