Visscherskoppen (zaterdag 3 mei)

Nu zaterdag 3 mei heeft “reisbureau Artur” in Oostende een blogmeet georganiseerd om de tentoonstelling Ma Natal la van Lisa Van Damme en Ellen Goegebuer te bezoeken. Er wordt verzameld omstreeks 13u30 aan de Venetiaanse gaanderijen.

Ik ben van plan om in de voormiddag in het Sincfala-museum van Knokke-Heist de tentoonstelling “Visscherskoppen” van Stephan Vanfleteren mee te pikken. Wie dat ook zou interesseren, laat maar iets weten in de comments. Ik zet me alvast tussen 10u15 en 10u30 aan de inkom. De toegangsprijs bedraagt 3,5 €.

Na het bezoek kunnen we dan doorsteken naar Oostende om de anderen te vervoegen. Mijn wagen is maar een kleine Citroën C2, maar er kunnen wel 2 à 3 personen meerijden, mocht er iemand geen vervoer hebben.

4 thoughts on “Visscherskoppen (zaterdag 3 mei)

  1. Lijkt me wel boeiend en vlakbij voor mij. Toch kan ik voor die dag niets beloven. Als ik kan kom ik zeker langs. Lijkt me wel leuk om al ’s morgens een tenstoonstelling mee te pikken, ik wil zo hoe dan ook allebei zeker zien.

  2. Steven, het zal voor zaterdag niet passen voor mij. Huiselijke verplichtingen :-)
    Helaas zal ik ook de namiddagbijeenkomst moeten missen. We zien elkaar later nog wel eens.

Geef een reactie

