Duaflex

Afgelopen weekend was een regelrechte topper. Het was alweer een jaar geleden dat ik een ex-collega, maar intussen fantastische vriend nog eens had gezien. Maar zaterdag hadden we afgesproken om in gezelschap van de vriendinnen eens goed van het leven te genieten. Profiterend van het vroege zomerweer mengden we ons in een bruisend Antwerpen: gewoon wat rondkuieren, cocktailbar, goeie Italiaan en als klap op de vuurpijl een ge-wel-dig concert van Ozark Henry in de Lotto Arena.

Mijn vriend kwam echter ook aanzetten met een tweedehands Kodak Duaflex II viewfinder-camera, die hij voor mij gekocht had op Ebay. En zoals jullie bij Steven al hebben kunnen ontdekken, is dat een droomtoestel voor ttv-opnames. Ik heb me vandaag dus al even uitgeleefd… Vreemd genoeg krijg ik nu ook wel zin om eens een rolfilm in dat ding te steken ;-)

11 thoughts on “Duaflex

  1. Wow! Prachtige ttv-foto’s meteen. Je hebt je onderwerpen goed gekozen vind ik. De foto van de tulpen is mijn favoriet. Zalige kleuren, geweldige achtergrond.
    Ik kijk al uit naar je volgende ttv-foto’s.

Geef een reactie

