And now for something completely different

Dinsdag was ik op bezoek bij een klant om foto’s te nemen van hun nieuwe opslagcontainer die we voor hen gemaakt hadden.

Nu is zo’n container niet het meest glamoureuze onderwerp om te fotograferen. Maar ik had geluk. Nadat ik een opname had gemaakt met geopende deuren, had ik ze even gesloten om ook zo een beeld te schieten. Net toen kwam een orderpicker aangereden, die een aantal dozen uit de container kwam opladen. Met toepassing van lange sluitertijden kon ik er zo nog enkele dynamische plaatjes van maken… en was mijn artistieke honger ook weer gestild ;-) . Enkel jammer dat ik voor het eerste shot ook niet frontaal stond opgesteld, dan had dit een beter drieluikje geweest.

3 thoughts on “And now for something completely different

  1. Wel ik vind het toch wel 3 mooie composities hoor. Voor mij werkt die eerste wel, de compo is toch iets dynamischer doordat je er niet recht voor staat. Voor mij dus geslaagd drieluik !

Geef een reactie

