Hans, Heidi & Senne

Vanuit mijn middelbare schoolperiode is Hans zowat de enige met wie ik altijd contact heb gehouden. Opmerkelijk genoeg hebben we zelfs nooit in dezelfde klas gezeten. Hoewel hij ook vaak het fototoestel ter hand neemt, vroeg hij me onlangs of ik eens niet wat foto’s kon nemen van zijn gezin. Hans is getrouwd met Heidi en ze hebben een zoontje van 1,5 jaar, Senne.

Ik fotografeer graag kinderen als ik ze niet moet “regisseren”. Locaties als het strand of een speeltuin zijn daarvoor ideaal: ze zijn afgeleid en hebben iets om zich uit te leven. Zo blijft het naturel en spontaan en meestal doen de ouders lekker mee. Vorige zaterdagmorgen was het voor een keertje eens niet aan het regenen, dus trokken we erop uit. De foto’s werden gemaakt in het Middelheimpark. Een kleine selectie…

hss006_screen.jpg
hss004_screen.jpg
hss008_screen.jpg
hss013_screen.jpg
hss015_screen.jpg
hss016_screen.jpg
hss021_screen.jpg
hss023_screen.jpg
hss026_screen.jpg
7 thoughts on “Hans, Heidi & Senne

  1. Ze zullen vast en zeker blij zijn met de foto’s of niet? Grappig dat het effect van de speeltuin heeft op het kind nog niet te zien is bij de ouders. Paar foto’s verder zie je dat het bij hun ook is gaan werken.

  2. Hey,

    Ik trouw op 14 juni 2008, heb je zin en tijd om die dag fotograaf te zijn?
    wat zijn je prijzen hiervoor?

    Met vriendelijke groeten,
    Dorina

Geef een reactie

