Analoog

Het is alweer van 1999 geleden dat ik afzwaaide aan de Hogeschool Provincie Antwerpen (nu Plantijn Hogeschool). In het tweede jaar communicatiebeheer zat fotografie in het cursuspakket. Geen examens daarvoor, wel praktische opdrachten en dat zag ik natuurlijk geweldig zitten. Eindelijk kon ik de magie van het zelf ontwikkelen en afdrukken ervaren.

Dit weekend vond ik enkele analoge prints terug uit het jaarwerk dat ik samen met m’n toenmalig studiemakker maakte. Even de scanner van onder het stof gehaald et voilà!

eindwerk01.jpg

eindwerk02.jpg

eindwerk03.jpg

6 thoughts on “Analoog

  1. Lijkt me interessant te weten of je dergelijke foto’s nu nog zo zou maken ….
    Vind ze prima zo alhoewel ze door de scan wel iets verloren zullen hebben van hun kracht.

  2. De ruis doet het :) ! Ikzelf ben nu volop bezig analoge foto’s te maken. Ik probeer eerder een serie van 5 sterke analoge foto’s op te zetten. Het zal wel enige tijd en geld kosten voordat ik die 5 foto’s eindelijk heb.

    Gelukkig is mijn eerste fotorolletje al ontwikkeld én gedigitaliseerd :) ;) !

Geef een reactie

