Kanaal Veurne-Duinkerke

Hij stond hier al een tijdje tussen, maar ik rakelde hem afgelopen week terug op om de foto in te dienen voor twee provinciale wedstrijden. Tja, wij Antwerpse dikke nekken hebben er inderdaad twee (simpelweg omdat AVF en FGA er niet in slagen om een beetje overeen te komen…). Ik ben benieuwd hoe ie gaat presteren, want soms stromen de aanvaardingen binnen en bij een volgende gelegenheid is het dan weer absoluut niks.

De foto werd genomen aan het brugje over het kanaal Veurne-Duinkerke in Zuydcoote.

zuydcoote.jpg

7 thoughts on “Kanaal Veurne-Duinkerke

  1. Ik vind het een hele mooie, toch 1 puntje commentaar ;) – ik vind het jammer dat de weerspiegeling van de boom linksonder is afgesneden.

  2. Je hebt een punt. Maar ik moet bekennen ik zo onder de indruk van de sfeer was, dat het nu zelfs de eerste keer is dat mijn oog erop valt…

  3. Die afsnijding van de boom stoort mij niet.
    De sfeer is perfect weergegeven en de (min of meer) diagonale lijn van de waterkant geeft het beeld spanning mee. Mooi compo dus.
    Vast een kanshebber!

  4. Mooie mistfoto.
    Ik twijfel over de gespiegelde boom. Karakteristiek voor de fotografie zijn vaak de afsnijdingen.
    Een afsnijding laat de ruimte die buiten beeld is meespelen. Dat geeft vaak meer ruimte. Dat is hier ook zo. Je denkt de gespiegelde boom als het ware bij.

Geef een reactie

