Nikon D300

Gisteren besteld, vandaag afgehaald. Iedereen verklaart me waarschijnlijk voor gek. Maar een gigantische dosis geluk heeft er wel degelijk voor gezorgd dat deze nieuwe boreling van Nikon hier momenteel op mijn tafel staat te blinken. Gisteravond stuurde ik enkele mails rond naar verschillende winkels voor hun prijs en vooral een schatting van de leveringstermijn. Groot was mijn verrassing toen ik na een kwartiertje reeds antwoord kreeg vanuit Geel. Daar verwachtten ze vandaag al een eerste zending, iemand op de wachtlijst had er blijkbaar afgehaakt en er was dus één toestel beschikbaar. Niet voor lang…

PS: mijn excuses voor eventuele andere wachtenden, deze post is echt niet bedoeld om jullie de ogen uit te steken ;-)

PPS: eveneens mijn excuses voor de belabberde foto, ik had de mini-studio niet meteen bij de hand

d300.jpg

13 thoughts on “Nikon D300

  1. OMG :-D

    Ok, dit is een overduidelijk geval van verschrikkelijk veel geluk hebben! Je plaatste wel vriendelijke woorden op m’n blog, dus haatdragend ben ik niet. Ik wens je veel plezier toe met deze digitale parel, al hoop ik toch ergens dat je je knie stoot aan je bed ofzo. Niet hard natuurlijk, gewoon voelbaar :-P

  2. ik ben benieuwd naar de eerste resultaten. Hij is moiet volgens de aankondigingen erg goed zijn. Laat zien zou ik zeggen.

  3. Proficiat met de aankoop. Ik heb mijn D300 al danig aan de tand mogen voelen vorig weekend. En met de grip ligt hij lekkerder in de hand dan een D200 met grip. Ik heb precies de indruk dat de materialen van de D300 van een andere (betere?) kwaliteit zijn dan mijn D200.

Geef een reactie

