Inge & Stijn

Tussen al het fotogeweld van 22 september door even wat anders nu… ;-)

Op 4 augustus mocht ik het huwelijk van Inge en Stijn op de gevoelige plaat vastleggen. Het werd een prachtbelevenis, want ik had zowat de ganse dag een “yes”-gevoel. Was het omwille van het prachtige weer, de mooie locaties, de fantastische sfeer, een heerlijk ontspannen koppel of omdat Inge mijn nicht is? Ik heb er naar mijn aanvoelen in ieder geval een aantal van mijn beste foto’s in het genre genomen.

De grote dag is aangebroken. Het klaarmaken van de bruid… en de bruidegom die zich aanmeldt… 

De trouwzaal van het gemeentehuis van Kontich is niet van de grootste, wat manouvreren en positie kiezen niet altijd even makkelijk maakte. Het werd er ook behoorlijk warm na een tijdje… maar Inge en Stijn lieten de lach nooit van hun gezicht smelten 

Focus op het boeket, met een stralende bruid op de achtergrond

Stijn wist een geweldige Morris te strikken als ceremoniewagen!

Father of the bride… fier als een gieter uiteraard ;-)

Bruidskindjes zorgen steeds voor de nodige animo én mooie beelden. Al bleef niet iedereen even rustig op zijn/haar plaats zitten :-)

Soms hoef je niets in scène te zetten om de ringen te fotograferen en zorgt de priester voor de perfecte setting

Een versgetrouwd koppel, daar mag je al eens met bloemetjes naar smijten natuurlijk

Snelheid is vaak een sleutelwoord bij huwelijksreportages. Onderweg van Kontich naar Lier (waar receptie en avondfeest plaatsvonden) gebruik gemaakt van een (gesimuleerde) autopanne gebruik gemaakt om in het begijnhof wat portretten te maken.

Het is aanschuiven bij de receptie…

Je kan groepsfoto’s braaf maken…

… of ook net iets anders. Allez hop!

eeeen hop!

Hof van Beatrijs in Lier: prachtlocatie!

Laat het feest beginnen!

7 thoughts on “Inge & Stijn

  1. Je hebt je behoorlijk kunnen uitleven, Steven. Prachtige beelden.
    Als ik ooit (nog) eens in het huwelijk zal treden, weet ik je te vinden ;-)

  2. Prachtige foto’s Steven en dat is dan maar een greep uit heel uw sessie.

    Ik denk dat je min of meer 1 augustus 2009 mag vrijhouden!!

  3. ik vind de ‘echte’ fotos mooier dan degene die in scene zijn gezet.
    het bruidspaar moet wel heel blij zijn met de serie.

  4. Ik heb deze serie al een aantal keer bekeken. Echt heel leerzaam om te zien hoe je zo’n dag moet aanpakken. Erg sterk Steven!

Geef een reactie

