Vakantie I

zee0707-2.jpg

zee0707-1.jpg

zee0707-3.jpg 

De twee weken zomervakantie zitten er alweer op. Normaal gezien mijd ik onze kust in het volle seizoen. Door het kwakkelweer van de eerste juli-weken kozen velen blijkbaar voor een last-minute buitenlandtrip, dus viel het met de drukte gelukkig heel goed mee.

Een aantal van mijn sterkste beelden maakte ik echter alweer op een gure dag, haast moederziel alleen op een desolaat stukje strand in Lombardsijde. Luttele minuten na het nemen van deze foto’s was ondergetekende wel kletsnat, maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk.

5 thoughts on “Vakantie I

  1. Hoe gek dat ook lijkt: op zulke momenten vind ik het jammer niet ergens aan zee te wonen, of in ieder geval op een berijdbare afstand te zijn. Wat een prachtige, dreigende wolkenhemel!

  2. Bij het zien van zoveel wolkendreiging gaat mijn hart sneller kloppen. Je 2e foto zou ik graag groter zien…zal nog meer indruk maken

Geef een reactie

