Uit het archief I

racing8.jpg

racing7.jpg

racing4.jpg

racing3.jpg

racing2.jpg

racing1.jpg 

Momenteel druk bezig om m’n site een facelift te geven, vandaar de kleine windstilte hier. Om de honger te… euhm, stillen, wat beeldjes uit het archief.

Zoals ik hier vroeger al eens aanhaalde, was ik gedurende zes seizoenen losse autosportmedewerker voor Het Laatste Nieuws. Waarbij ik ook ruim de kans en tijd had om fotografisch aan mijn trekken te komen. Vooral spelen met lange sluitertijden deed ik graag. En trachten van de bolides ietwat origineel in beeld te plaatsen. Op natuurlijke omlopen zoals Spa-Francorchamps of de Nürburgring lukt zoiets al beter dan op het compacte Zolder. Ik keek daarbij vooral op naar de fotografen van www.sportscarpros.com, met John Brooks op kop. Wat die jongens uit hun lenzen toveren, chapeau!

PS: sorry voor het wat kleine formaat, ze komen binnenkort wel wat groter op de site ;-)

Geef een reactie

